Pseudo potpis

art, Pastel, umjetnost

Čula sam da je planiran večeras apaluz podrške ”prosvjetarima”, kao što su prethodnih dana aplaudirali zdravstvenim radnicima. Živim sa dva prosvjetna radnika i u njihovo ime sam zahvalna na toj podršci.

Nadam se da će ta podrška ipak trajati duže od jednoj kratkotrajnog aplauza. Mnoge su kritike upućene nastavnom osoblju da opterećuju učenike nastavnim gradivom (što nije ni u potpunosti pogrešno, obzirom da su nastavni planovi i programi opterećeni, ali to nije trenutno tema) ili izjave poput ”Ljudi umiru, a Vi djecu maltretirate sa školom”. Na kraju umjesto kulturnog obraćanja, iz pojedinih usta počnu pljuštati prijetnje sudskim pozivima i prijavama u ministarstvu, jer je nastavnik, tobože, tražio od učenika da ispuni svoje školske dužnosti. I znam da će mnogi reći da su to reakcije uplašenih ljudi, što i jesu.

Član sam ExArtisa već šest godina, a toliko sam i učenik prof. Indire Kaliman. Sve što se na ovom radu vidi da je zamrljano ili deformisano to su moji potrezi, a opet na kraju moj potpis stoji na njemu. I tako stoje potpisi na radovima hiljada učenika, biviših i sadašnjih, koji u sebi nose tragove i jednog i stotinu  drugih učitelja (i onih koji su nam dragi, i onih čije nam je ime i nakon mnogo godina ostalo mrsko).

Ništa ne očekujem, niti želim da nekog kritikujem ili osuđujem. Samo molim sve roditelje i učenike (i ostale, naravno) da i oni imaju razumijevanja prema onima koji nastoje odgojiti i podučiti mlade generacije u ovim arhaičnim okolnostima.

2 thoughts on “Pseudo potpis

    1. Naravno da nisu. Što se tiče plana i programa za historiju je novi izašao prije par godine (barem znam da jeste za osnovnu) a napravljen je vjerovatno tako da je neko samo uzeo naslove lekcija i nabacao bez ikakvog reda i smisla.

      Liked by 1 osoba

Komentariši